längtar till Thailand

Vi har bokat en resa till Thailand
så nu sitter jag här och kan inte tänka på mycket annat
jag vill dit NU
jag vill ha värme NU
men samtidigt är det ju väldigt skönt
att ha något riktigt positivt att se fram emot
Vi åker dit i mars, min man och jag för att fira
att vi fyller 40 år

När vi står på VING och bokar och hör hur andra runt omkring
pratar om hur många barn de ska ha med och hur
VIKTIGT
det är att det finns barnpool osv så känner jag mig som en riktigt
taskig mamma!

Här planerar vi att åka iväg i två veckor själva, utan våra tre barn..
jag känner hur tårarna stiger i ögonen och TACK min kära make,
du säger att vi bokar med lill-tjejen också...
Så, nu åker vi - vi tre :)

Killarna vill inte följa med utan är mest nöjda
om mormor kommer hem till dem när vi andra är på semester.
MORMOR är ju bäst, hon berättar historier, och hon servar dem...
med mat, med omtanke och massor med kärlek.

Det verkar som alla blir nöjda och glada så här :)


Kommentarer
Postat av: Joacim Söderberg

Vad härligt att komma bort. Thailand skulle jag vilja besöka under mitt liv. Kan lite thai sedan innan, som tex: "Shyalai?" - Vad heter du? "Pomshy Joacim" - Jag heter Joacim. "kopkun krap" - tack så mycket. Är man rökare ska man be om en "Fajcheck" som betyder tändare ^^, ah jag kan en del ord. Hoppas iaf att eran semester blir super.

2009-02-05 @ 07:10:42
URL: http://mjouu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0